دیگر همه چیز عادی شد ....
دیگر همه چیز عادی شد ....
یلدا گذشت ...
زمستان هم امد ....
پاییز هم رفت ...
بس است دیگر ...
کافیست هرچه با زمان و فصل بازی کردیم ....
میخواهم اینبار بشکنی ....
بجای دل فاصله را ....
تا شاید دوباره ..
دو دست ...
دونگاه...
دو دل ..
و دو لب....
که همگی تشنه اند به هم برسند .....
یلدا گذشت ...
زمستان هم امد ....
پاییز هم رفت ...
بس است دیگر ...
کافیست هرچه با زمان و فصل بازی کردیم ....
میخواهم اینبار بشکنی ....
بجای دل فاصله را ....
تا شاید دوباره ..
دو دست ...
دونگاه...
دو دل ..
و دو لب....
که همگی تشنه اند به هم برسند .....
- ۵۱۵
- ۱۸ دی ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط