{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

sanzu_u 43190125

دیدگاه ها (۰)

ولی من ناراحتم واسه کسایی که انیمه نمی‌بینن🔥

زندگی هیچیش منصفانه نیست😂💔

گاهی بزرگ شدن به معنای پذیرفتن بسیاری حقیقت های تلخ است .!🤍

(سایه های خونی) part ۹/__شمارش شروع شد،همه ی ماشین ها با غرش...

اربابَم ...😢ﻣَﻦ‌‌هر‌چہ‌ﺩﻭﺭَﻡ‌ﺍَﺯ‌ﺩَﺭﮔَﻬَﺖﺩِﻟَﻢ‌ﻫَﺮ‌ﺩَﻡﺑَﺮ‌ﺁﺳ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط