«بود» تلخ ترین کلمه ای که می شناسم..
«بود» تلخ ترین کلمه ای که می شناسم..
کلمه ای برای ترجمه تمام حسرت دنیا!!
«بود» یعنی دیگر نیست....
یعنی تو ماندی
و حجم سنگین تنهایی!!
یعنی صدایی که دیگر نخواهی شنید..
«بود» یعنی تمام هست هایی که نیست
شد!!
یعنی یک جای خالی
«بود» یعنی، دیگر نیست........
کلمه ای برای ترجمه تمام حسرت دنیا!!
«بود» یعنی دیگر نیست....
یعنی تو ماندی
و حجم سنگین تنهایی!!
یعنی صدایی که دیگر نخواهی شنید..
«بود» یعنی تمام هست هایی که نیست
شد!!
یعنی یک جای خالی
«بود» یعنی، دیگر نیست........
- ۱.۴k
- ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط