اول به نام عشق....
اول به نام عشق....
دوم به نام تو....
سوم به یاد مرگ....
بر لوح شیشه ای قلبت بنویس؛
یا تو و عشق!!
یا من و مرگ........!!
...........................................................
بهترین یاد مرا قاب کن
و پشت نگاهت بگذار....
تا که تنهاییت از دیدن من جا بخورد!!
و بفهمد که دل من با توست.....
در همین یک قدمی..!!
دوم به نام تو....
سوم به یاد مرگ....
بر لوح شیشه ای قلبت بنویس؛
یا تو و عشق!!
یا من و مرگ........!!
...........................................................
بهترین یاد مرا قاب کن
و پشت نگاهت بگذار....
تا که تنهاییت از دیدن من جا بخورد!!
و بفهمد که دل من با توست.....
در همین یک قدمی..!!
- ۸۸۳
- ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط