"رفتنت،
"رفتنت،
آنقدرها هم که فکر میکنی فاجعه نیست
من مثل بیدهای مجنون ایستاده میمیرم."
"نزار قبانی"
آنقدرها هم که فکر میکنی فاجعه نیست
من مثل بیدهای مجنون ایستاده میمیرم."
"نزار قبانی"
- ۱.۱k
- ۰۷ اسفند ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط