بِهتَرین اِتِفاق دُنیا این بود
بِهتَرین اِتِفاق دُنیا این بود
که همدیگرو دیدیم
بَدتَرین اِتِفاق دُنیا هم این بود
که خودِمون رو به نَدیدَن زَدیم...
که همدیگرو دیدیم
بَدتَرین اِتِفاق دُنیا هم این بود
که خودِمون رو به نَدیدَن زَدیم...
- ۶۳۴
- ۰۷ اسفند ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط