{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

همینه دیگه....

همینه دیگه....
دیدگاه ها (۳۵)

بی ادبم خودتی:-P

من که درسم نمیاد....خوابمم نمیاد.....پس رفتم لب ساحل....خخخخ...

∞_∞

امتحان دارم... از صب تا حالا مثه........ تو نتم

اره دیگه زندگی همینه:»

دیگه پول پرستی همینه ؟

اره دیگه زندگی همینه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط