دیروز کانال ۱۴ رژیمصهیونیستی گفته:
دیروز کانال ۱۴ رژیمصهیونیستی گفته:
ارتش اسرائیل برای رفع یک تهدید، به منطقه کفرتبنیت در جنوب لبنان حمله کرده و لبنانی ها هم گفتن دو نفر کشته شدن ....
آقای #قالیباف نظری ندارید در مورد این خون های که همچنان ریخته میشه؟!
ارتش اسرائیل برای رفع یک تهدید، به منطقه کفرتبنیت در جنوب لبنان حمله کرده و لبنانی ها هم گفتن دو نفر کشته شدن ....
آقای #قالیباف نظری ندارید در مورد این خون های که همچنان ریخته میشه؟!
- ۱۰۵
- ۰۳ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط