{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خود بیرانوند میگه بخاطر اینکه دیرتر از بقیه به تمرینات اض

خود بیرانوند میگه بخاطر اینکه دیرتر از بقیه به تمرینات اضافه شدم حق رادو هست که بازی کنه، اونوقت کیسه کشا تو سلسله گوه خوریاشون میگن برانکو شماره یک تیم ملی رو نمیخواد :)))
دیدگاه ها (۱)

خوزستان استان پرسپولیسی‌هاپنج‌شنبه منتظر حضور باشکوه شما در ...

عارف غلامی بازیکن مورد علاقه کیسه به ذوب آهن پیوست😂 😂 @red_A...

پرچم بالاس😂

با افتخار گفتم

سناریو کلاس مرگبار

MBTI تو اردو

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط