خود بیرانوند میگه بخاطر اینکه دیرتر از بقیه به تمرینات اض
خود بیرانوند میگه بخاطر اینکه دیرتر از بقیه به تمرینات اضافه شدم حق رادو هست که بازی کنه، اونوقت کیسه کشا تو سلسله گوه خوریاشون میگن برانکو شماره یک تیم ملی رو نمیخواد :)))
- ۱.۱k
- ۱۵ مرداد ۱۳۹۷
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط