{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هیچی ندارم بگم چند وقتی شاید نیام ویسگون البته شاید چون ح

هیچی ندارم بگم چند وقتی شاید نیام ویسگون البته شاید چون حالم بده
دیدگاه ها (۱)

یه ویدیو میخواستم بزارم که اینو پیدا کردم امیدوارم بیشتر بتو...

یونمیننن

حالم خراب هعی آخه چه گناهی کردم

حاجی چت من با مثلا رفیقم😂

بچه ها شاید امم خب چجوری بگممن داره نتم تموم میشه و ممکنه یه...

هیچی ندارم بگم فقط من زندما نمردم

هیچی ندارم بگم😀

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط