من بعد کلی تلاش و برنامه ریزی به چیزی ک می خاستم نرسیدم،
من بعد کلی تلاش و برنامه ریزی به چیزی ک می خاستم نرسیدم، آدم مورد علاقه ی زندگیمو از دست دادم، دوستای صمیمیم ک روزم بدون اونا شب نمی شد از زندگیم رفتن، من مرگ عزیز دیدم، اعتماد کردم، خیانت دیدم، دروغ شنیدم، نادیده گرفته شدم و بدترین برخوردا باهام شده. شبایی ک حالم بد بوده تنها بودم، اضطراب و استرس داشتم تنها بودم و نکته ی مثبتش ک به همه ی اینا می ارزه اینه ک ناراحت کردن و اذیت کردن من بعد این اتفاقات تقریباً غیر ممکن شده.
#hastm_hanooz 💫🥀
#hastm_hanooz 💫🥀
- ۵.۷k
- ۰۲ دی ۱۴۰۱
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط