آدم های راستگو.........
آدم های راستگو.........
خیلی زود و خیلی راحت عاشق میشن!!
خیلی راحت احساساتشون رو بروز
میدن
خیلی راحت به هم میگن دوستت دارم!!
خیلی دیر درد دل میکنن
خیلی دیر تنهات میزارن
اما وقتی زخمی بشن........
ساکت میشن،چیزی نمیگن!!
خیلی راحت میرن ودیگه بر نمیگردن.....
خیلی زود و خیلی راحت عاشق میشن!!
خیلی راحت احساساتشون رو بروز
میدن
خیلی راحت به هم میگن دوستت دارم!!
خیلی دیر درد دل میکنن
خیلی دیر تنهات میزارن
اما وقتی زخمی بشن........
ساکت میشن،چیزی نمیگن!!
خیلی راحت میرن ودیگه بر نمیگردن.....
- ۴.۲k
- ۲۴ مرداد ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط