{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

این داره الکی گریه میکنه والا..من هر وقت تو این حالت گریه

این داره الکی گریه میکنه والا..من هر وقت تو این حالت گریه کردم اشکم رفت تو گوشم.
دیدگاه ها (۵)

بعلهه

...

هیوکی

شب بخیر .دعاکنید هیوکی بیاد تو خوابم..

اینجامادربزرگ هوبی دازدنیارفته وهوبی داره گریه میکنه

دلمم واست تنگه :)مخاطب؟ داره ولی اون ویس ندارهببخشید اگه یبا...

#سناریو_بی_تی_اس #درخواستی موضوع اسلاید بعد نامجون : فکر کرد...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط