لنگیا اول میگن از ۴۲ تا ۴۷ فعالیت فوتبالی نداشتن، بعد که
لنگیا اول میگن از ۴۲ تا ۴۷ فعالیت فوتبالی نداشتن، بعد که مشخص شد توو دسته 2 تهران میچریده، میگن هر تیمی که تشکیل میشه از دسته پایین شروع میکنه!
خودشونم نمیدونن این نطفهی خراب از کجاس :)
خودشونم نمیدونن این نطفهی خراب از کجاس :)
- ۳۸۷
- ۰۱ فروردین ۱۳۹۷
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط