نیمه های گمشده 🫂🩵
نیمه های گمشده 🫂🩵
پارت ۱۷
از زبان: نویسنده ✍️(اینم چاتی پاتی«چت جی پی تی» نوشت مث پارت جدید دخترک زیبا با پسرک مارباز و الماسی گم شده در مه🗿 ایدتونو بهش نشون دادم استفاده کرد. و بازم خودم یه دست کوچولو به متنش کردم که بهتر شه 🗿)
نزوکو: لیلیلیلیلیلیییییییییییییی!😀🎀
یویچیرو:...بس کن، گوشمون رفت.🗿
مویچیرو:*آروم از بغل یویچیرو جدا شد.*
نزوکو: حالا که همدیگه رو پیدا کردین، باید جشن بگیریم!😀🎀
یویچیرو: جشن؟🗿
نزوکو: آرهههه! مثلا بریم عمارت پروانه!😀🌸
مویچیرو: چرا عمارت پروانه...؟
نزوکو: چون اونجا غذا هست.😀🎀
یویچیرو:...فقط واس غذا میخوای بریم؟🗿
نزوکو: آره.🗿🎀
مویچیرو:*آروم خندید.*
یویچیرو:*به مویچیرو نگاه کرد.* ...بالاخره خندیدی.
مویچیرو: هوم...شاید...
نزوکو: خبببببببب! حرکت کنیددددد!😀🎀
{چند دقیقه بعد...}
[موقعیت؛ عمارت پروانه🌸]
آئویی:*در رو باز کرد.* اوه...سلام.
نزوکو: سلامممممم!😀🎀
آئویی:*نگاهش بین مویچیرو و یویچیرو جابهجا شد.* ...صبر کن...دو تا توکیتو؟!😨
یویچیرو: آره...🗿
آئویی: وای...من فکر کردم چشمام دوتا میبینه...🗿💔
نزوکو: نهههههه! اینا داداشن! تازه امروز فهمیدن!😀🎀
آئویی: جدی؟!😶
ادامح داردح...😀🎀
نویسنده ✍️:
خووووو😀🎀بلاخره رسیدن عمارت پروانهههه🌸🗿به نظرتون واکنش کانائو و شینوبو چی میشه؟🤓🎀 نظرتون؟ 🤓 تو کامنت بگینننن🎀کامنت رو خالی نزاریددددددد🥲💖
پارت ۱۷
از زبان: نویسنده ✍️(اینم چاتی پاتی«چت جی پی تی» نوشت مث پارت جدید دخترک زیبا با پسرک مارباز و الماسی گم شده در مه🗿 ایدتونو بهش نشون دادم استفاده کرد. و بازم خودم یه دست کوچولو به متنش کردم که بهتر شه 🗿)
نزوکو: لیلیلیلیلیلیییییییییییییی!😀🎀
یویچیرو:...بس کن، گوشمون رفت.🗿
مویچیرو:*آروم از بغل یویچیرو جدا شد.*
نزوکو: حالا که همدیگه رو پیدا کردین، باید جشن بگیریم!😀🎀
یویچیرو: جشن؟🗿
نزوکو: آرهههه! مثلا بریم عمارت پروانه!😀🌸
مویچیرو: چرا عمارت پروانه...؟
نزوکو: چون اونجا غذا هست.😀🎀
یویچیرو:...فقط واس غذا میخوای بریم؟🗿
نزوکو: آره.🗿🎀
مویچیرو:*آروم خندید.*
یویچیرو:*به مویچیرو نگاه کرد.* ...بالاخره خندیدی.
مویچیرو: هوم...شاید...
نزوکو: خبببببببب! حرکت کنیددددد!😀🎀
{چند دقیقه بعد...}
[موقعیت؛ عمارت پروانه🌸]
آئویی:*در رو باز کرد.* اوه...سلام.
نزوکو: سلامممممم!😀🎀
آئویی:*نگاهش بین مویچیرو و یویچیرو جابهجا شد.* ...صبر کن...دو تا توکیتو؟!😨
یویچیرو: آره...🗿
آئویی: وای...من فکر کردم چشمام دوتا میبینه...🗿💔
نزوکو: نهههههه! اینا داداشن! تازه امروز فهمیدن!😀🎀
آئویی: جدی؟!😶
ادامح داردح...😀🎀
نویسنده ✍️:
خووووو😀🎀بلاخره رسیدن عمارت پروانهههه🌸🗿به نظرتون واکنش کانائو و شینوبو چی میشه؟🤓🎀 نظرتون؟ 🤓 تو کامنت بگینننن🎀کامنت رو خالی نزاریددددددد🥲💖
- ۲۲۹
- ۰۵ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط