{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ای روزگار چرا عشق و حال همشه کمتر از بد بختی😣

ای روزگار چرا عشق و حال همشه کمتر از بد بختی😣
دیدگاه ها (۱)

😂

😣 😣 😣 😣

کاشکی ما هم مثل آدم برفی تو تابستون آب میشدیم😂

لایک کن حالم جا بیاد😌

هی بد بختی 🛐چص ناله 😅

بد بختی عه دیگه چه میشه کرد 😮‍💨

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط