{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کاشکی ما هم مثل آدم برفی تو تابستون آب میشدیم😂

کاشکی ما هم مثل آدم برفی تو تابستون آب میشدیم😂
دیدگاه ها (۱)

ای روزگار چرا عشق و حال همشه کمتر از بد بختی😣

😂

لایک کن حالم جا بیاد😌

😄

ادم برفی هم که باشیدلت میخواهد یک نفر باشدتا گرمت کند..مهم ن...

ازت متنفر نیستم ولی دلم نمی خواد چشم ببینت که حالم ازت به هم...

این شاهکار تو تابستون

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط