{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نقاشی که ساعت ۴ صب کشیدم 💔😐

نقاشی که ساعت ۴ صب کشیدم 💔😐
دیدگاه ها (۱۵)

ارمی اینجا ازمی اونجا ارمی همجا بری شمالم ارمی میبینی

وقتی خوابم میاد یا پریودم بد اخلاقم 😐💔😂

چطوره؟ این رو ساعت سه صب کشیدم ولی بد شد

رندوم ترین ادیتی که ساعت ۶ صب میزنم✓

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط