{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ارمی اینجا ازمی اونجا ارمی همجا بری شمالم ارمی میبینی

ارمی اینجا ازمی اونجا ارمی همجا بری شمالم ارمی میبینی
دیدگاه ها (۲۶)

نقاشی که ساعت ۴ صب کشیدم 💔😐

وقتی خوابم میاد یا پریودم بد اخلاقم 😐💔😂

بپرسین

اونجا که میبینی همه جوره تایپته:)تاسیان>>>>

وقتی که روبیکارو دیلیت اکانت کردی اینترنت قطع بشه اونجا هم ن...

فشار چیه اونجا ۲۰۰ شدم اینجا ۱۰۰ o(╥﹏╥)o

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط