{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ای جون دلم ♥♥♥

ای جون دلم ♥♥♥
دیدگاه ها (۱۱)

خسته ام... مثلٖ درختی که در اندیشه خود روز و شب.، دلـــهـ...

☆☆☆

ﺯﻣﺴﺘﺎﻥ ﺍﺳﺖ ﻭ ﺑﻰ ﺑﺮﮔﻰﺑﻴﺎ ﺍﯼ ﺑﺎﺩ ﻧﻮﺭﻭﺯﻡ .....#ﺳﻌﺪﻯ

ﮐﺎﺵ ﮐﻮﺩﮐﯽ ﺁﺭﺯﻭ ﮐﻨﺪ.. ﻭﻗﺘﯽ ﺑﺰﺭﮒ ﺷﺪ، ﺧﻠﺒﺎﻥ ﻧﺸﻮﺩ، ﺩﮐﺘﺮﻧﺸﻮﺩ، ﻣﻬﻨ...

ای جون دلم🥹🥹فیلم اول:زیرزمینفیلم دوم:مدار استوا

جون دلم❤

🎙️علی لهراسبی🎻جون دلم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط