{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تا تهش آدم میمونی؟

تا تهش آدم میمونی؟
دیدگاه ها (۱)

فقط چشاشششش

شهریور است ،بیا و امتحانِ تمامِ بوسه هایِ تجدید شده رایکجا ا...

شهریوریا بامرامن

مادرم صبحی می‌گفت: موسم دلگیری است.من به او گفتم: زندگانی سی...

منطق میگه تا تهش تنها میمونی...

تو که گفتی تا تهش میمونی! الان چرا ولم کردی؟.....🐈‍⬛

دیپلماسی میمونی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط