{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بـــُزرگــتـــریــنــ

بـــُزرگــتـــریــنــ
دُروغـــِ زِنـدِگـــیــمـ
#خـــَنــدِه هـاے هـمــیــشــِگـیـمـــ
بـُود...
دیدگاه ها (۱)

خدا...

به دلامون باید بفهمونیم ....

khiiiiiiliiiii...

هه...

هَـرچِـه بـود آرزویی‌‌بـود‌که رُخ‌نَـدآد"🖤🌊

هــمیشـه انسـان ها مـی‌گویـند، در آخـر خـودت هـستی و خـودت، ...

منزلت‌ ، خـانه‌ ی‌‌ِ‌ امید مـا‌ بـود 🥲🥀#شهید_آیت‌العظمی_امام...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط