{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

به دلامون باید بفهمونیم ....

به دلامون باید بفهمونیم ....
دیدگاه ها (۱)

لعنت به این شانسا .... نابودت میکنن....

خدا...

بـــُزرگــتـــریــنــدُروغـــِ زِنـدِگـــیــمـ#خـــَنــدِه ه...

فهمیدید هیترا ها یا بفهمونیم!😎💜🖤

ما دلامون همیشه .....؟؟؟؟؟

عموجون پیش توست دلامون

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط