{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سلام چطورید بچه. هاشبتون بخیر

سلام چطورید بچه. هاشبتون بخیر
کجاییی رفیق?
خخ
هرجا هستی خوش باش…
منم هرجا هستم امیدوار باش خوش باشم.. ههه
ایشالله امتحاناتتون رو تا اینجا خوب داده باشید منم ایییییییی بد نیست تا اینجا فکر کنم 10 تا تجدید دارم خخخخخخخخخخخ
شوخیدم من درس خون کلاسم بله اینجوریاس
فعلا کم میام ویسگون ولی
ولی… . ولش کن
خوش باشید شبتون بازخوش

دیدگاه ها (۸)

سلامتیتون خخخخخ

فکر کنم 5بهمن کارنامه رو میدن خخخخ دعا کنید

:-)

:( ♥

سناریو بلولاک/Blue Lock Scenarioچند پارتی مایکل کایزر پارت 4...

عشق یا نفرت پارت نمیدونم چند

« قلدر عاشق »« پارت یازدهم »« صبح »کوک با بدن درد بیدار شد ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط