{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

فکر کنم 5بهمن کارنامه رو میدن خخخخ

فکر کنم 5بهمن کارنامه رو میدن خخخخ
دعا کنید
دیدگاه ها (۴)

… دقیقا

اووووووف

سلامتیتون خخخخخ

سلام چطورید بچه. هاشبتون بخیرکجاییی رفیق?خخهرجا هستی خوش باش...

فردا میخوان کارنامه بدن واسم دعا کنید🥲💔

وای فردا کارنامه میدن دارم سکته می کنم مطمعن هستم خراب کردم ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط