این اوسکول منو یاد انجین میندازه 👍🥰
این اوسکول منو یاد انجین میندازه 👍🥰
بخدا اخلاقش خیلی شبیه 😭🗿
موهاشم یکم شبی-❌😭😭😭
نظر شما چیه؟
از لحاظ قیافه و اخلاق؟
(اخلاقشم عصبی و مغرور (یکم) مهربون
خیلی کراش و البته خیلی قویه و میشه گفت رئیسشونه! )
نظرتون چیه شبی نی؟
(گاچیاکوتا)
.......؟؟
بخدا اخلاقش خیلی شبیه 😭🗿
موهاشم یکم شبی-❌😭😭😭
نظر شما چیه؟
از لحاظ قیافه و اخلاق؟
(اخلاقشم عصبی و مغرور (یکم) مهربون
خیلی کراش و البته خیلی قویه و میشه گفت رئیسشونه! )
نظرتون چیه شبی نی؟
(گاچیاکوتا)
.......؟؟
- ۱۴۱
- ۰۶ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط