{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یکم منصف باشیم....

یکم منصف باشیم....
دیدگاه ها (۱۱)

با حب علی ِ مرتضی می آییمبا شور ذبیح بالقفا می آییمولله اگر ...

فقط گریه کنی

غیر از اینم نیست

:-/

یکم حس تمیزی داشته باشیم🫠😉😉

بیایم یکم از بقیه متفاوت باشیم✊🏻😍💔#گوز

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط