. یکی گفت من زن شمالی میگیرم مثل سیب
. یکی گفت من زن شمالی میگیرم مثل سیب
اون گفت زن تهرانی میگیرم مثل توت فرنگی
یکی بهش گفت توت فرنگی باسیب دوروزه خراب میشه
زن شیرازی بگیر مثل انگور...خشکم بشه اخرش میشه کشمش شیرینترمیشه.....50ساله هم خراب نمیشه روز به روز شیرینتر میشه؟
پخشش کن فدای خانمهای شیرازی ;-)
اون گفت زن تهرانی میگیرم مثل توت فرنگی
یکی بهش گفت توت فرنگی باسیب دوروزه خراب میشه
زن شیرازی بگیر مثل انگور...خشکم بشه اخرش میشه کشمش شیرینترمیشه.....50ساله هم خراب نمیشه روز به روز شیرینتر میشه؟
پخشش کن فدای خانمهای شیرازی ;-)
- ۳.۰k
- ۰۱ مهر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۸)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط