یکی گفت:من زن شمالی میگیرم مثل سیب اون یکی گفت:زن تهرانی
یکی گفت:من زن شمالی میگیرم مثل سیب اون یکی گفت:زن تهرانی میگیرم مثل توت فرنگی یکی بهش گفت توت فرنگی باسیب دوروزه خراب میشه...زن جنوبی بگیرمثل خرما۵۰ساله هم خراب نمیشه روزبه روزشیرینترهم میشه!!!!!!!پخشش کن فدای جنوبی ها
- ۲.۵k
- ۱۲ آذر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط