تو خیابون باماشینم میرفتم. یه مزداهم که یه دخترپسربودن از
تو خیابون باماشینم میرفتم. یه مزداهم که یه دخترپسربودن ازم سبقت گرفتن دختره به حالت تمسخرشکلک درآوردگازشوگرفتم رفتم
کنارماشینشونوگفتم عزیزم عشق جدیدمبارک. دیگه بهم زنگ نزن
از آینه بغل دیدم پسره دخترو پیاده کرد و رفت (⊙_⊙)
خخخخ
☆نکته اخلاقی :با پسر جماعت در نیوفتین☆
کنارماشینشونوگفتم عزیزم عشق جدیدمبارک. دیگه بهم زنگ نزن
از آینه بغل دیدم پسره دخترو پیاده کرد و رفت (⊙_⊙)
خخخخ
☆نکته اخلاقی :با پسر جماعت در نیوفتین☆
- ۵۲۶
- ۰۱ خرداد ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط