سوار تاکسی شدم دیدم پولموجا گذاشتم
سوار تاکسی شدم دیدم پولموجا گذاشتم
گفتم چی کار کنم؟؟ \(^▽^)/
یه جعبه خالی پیدا کردم به راننده تاکسی دادم. یارو جعبه رو باز کرد دید خالیه!! ؛|
گفت از امین آباد فرار کردی؟؟؟؟؟ ⊙﹏⊙
گفتم نه من پول نداشتم هزار تا بوس برات گذاشتم
از دیروز تا الان با قفل فرمون دنبالمه (O.O)
خخخخخخ
گفتم چی کار کنم؟؟ \(^▽^)/
یه جعبه خالی پیدا کردم به راننده تاکسی دادم. یارو جعبه رو باز کرد دید خالیه!! ؛|
گفت از امین آباد فرار کردی؟؟؟؟؟ ⊙﹏⊙
گفتم نه من پول نداشتم هزار تا بوس برات گذاشتم
از دیروز تا الان با قفل فرمون دنبالمه (O.O)
خخخخخخ
- ۶.۰k
- ۰۱ خرداد ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۸)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط