{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

جواب ناشناس از بالا به پایین

جواب ناشناس از بالا به پایین
1: 안녕하세요, 저는 한국어를 알고 이해합니다
2:مرسی عزیزم چشم بیشتر فعالیت میکنم
3:مشکل داری نگا نکن
4:خداروشکر که خوشت اومده خواهر نازمممم
دیدگاه ها (۰)

#بلک_پینک

اصکی ممنووووعععع

یکی بیاد چت کنیم

خب امدم یکم کثشعر بگم و یه درخواستی بکنم...ببینین آدما قرار ...

آیا نفرت ماندگار خواهد بود؟پارت ۱۰۸(ویو نیلسو )به لنا رفتمو ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط