{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

روی اتاق قلبم نوشتم فهمیدکه چقدردوستش دارم

روی اتاق قلبم نوشتم فهمیدکه چقدردوستش دارم
دیدگاه ها (۱۹)

تنهاچبزی که ازتو برای من مانده فقط بک عکس روی دیواردلم

چراکسی منم دوست نداره

اماازجدایی ای کاش کسی دوستم داشته باش

سوختم ساختم بادردبی کسی غربیی دلم شکستی باش

من تورانوشتمگوشهبهگوشه‌یقلبمتابرایهمیشه :)#عشق #عاشقانه #عا...

قشنگ ترین توصیف رابطه هایلانگ دیستنس محمود درویش گفته :تورا ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط