{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اماازجدایی ای کاش کسی دوستم داشته باش

اماازجدایی ای کاش کسی دوستم داشته باش
دیدگاه ها (۱۱)

روی اتاق قلبم نوشتم فهمیدکه چقدردوستش دارم

تنهاچبزی که ازتو برای من مانده فقط بک عکس روی دیواردلم

سوختم ساختم بادردبی کسی غربیی دلم شکستی باش

امااین یادت باش ازمن دل کنی ولی من ازتودل نکندم

کاش بودی

هنوزم دوستم داشتی ای کاش... #اکسپلور #ویسگون #ویترین #ویدیو ...

لطفا دوستم داشته باش 🥹

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط