{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آدم نهایتا یه بار دو بار خودشو اثبات میکنه

آدم نهایتا یه بار دو بار خودشو اثبات میکنه
دفعه‌ی سوم میذاره هرجور دوست دارید فکر کنید
دیدگاه ها (۰)

از فاصله گرفتن آدما تعجب نکنیدبحث اولویت هاست

گاهی خیلی دیررمیشه..... قدر لحظاتی ک با هم هستین بدونید

هیچ وقت حال نکردم مث بقیه باشم.

غمی که حاصل رفتن یه بی لیاقت از زندگیتونه غم نیست که گودبای ...

حرفم به اون یه نفر که فکر میکنه خیلی ادم خاصیه

هع:)))) تو رو خدا قبل اینکه دهنتون رو باز کنید و حرفی بزنید ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط