{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هیچ وقت حال نکردم مث بقیه باشم.

هیچ وقت حال نکردم مث بقیه باشم.
دیدگاه ها (۰)

آدم نهایتا یه بار دو بار خودشو اثبات میکنهدفعه‌ی سوم میذاره ...

از فاصله گرفتن آدما تعجب نکنیدبحث اولویت هاست

غمی که حاصل رفتن یه بی لیاقت از زندگیتونه غم نیست که گودبای ...

پادشاه جهنم خودت باش ، نه کارگر بهشت دیگران

بیبی مانستر

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط