{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

+مامان‍؟

+مامان‍؟
-هوم‍؟
+میخوام‍ با رفیقم‍ برم‍ پارک‍
-نه‍
+چرا؟
دختر تنهایی‍ با دوسش‍ جایی‍ نمیره‍
+باش‍
+مامان‍؟
-بله‍؟
+میخوام‍ برم‍ قدم‍ بزنم‍ دلم‍ گرفته‍
-تنهایی؟
+اره
-نه
+چرا?
-دختر تنهایی نمیره قدم بزنه یکم دیگه خوب میشی
+کاش دختر نبودم:)
دیدگاه ها (۲)

خخخ چقدر لایک داره

به نظر من خرمایی شیک تر و جذاب تره:)

cm بزار

من خیلی وقت میخوام برم موقعیتش نشده. ولی خب من دلیل این درام...

part 39🍋‍🟩&یعنی...یعنی اون بهم دروغ گفت؟- آره & آخه چرا...چر...

پارت ۱۶

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط