تو مهمی برای این شهر...
تو مهمی برای این شهر...
برای سرکوب نشدنش برای مسافر نداشتنش برای اصالتش برای انگیزه هاش برای سربازهاش برای راست ها و دروغ هاش برای نبودن و حذف آدم های سفارشی برای درست شدن های زود تو برای این شهر لازمی برای بلند گفتن خیلی چیزها..
برای سرکوب نشدنش برای مسافر نداشتنش برای اصالتش برای انگیزه هاش برای سربازهاش برای راست ها و دروغ هاش برای نبودن و حذف آدم های سفارشی برای درست شدن های زود تو برای این شهر لازمی برای بلند گفتن خیلی چیزها..
- ۲.۰k
- ۲۲ مرداد ۱۳۹۸
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط