{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هنگامه

هنگامه
کار خوبی کردم که بلاکت کردم
چرا؟
چون نمیخواستم الکی الکی اعتماد دختری که واقعا دوستش دارم و خراب کنم
و مجبور بودم
شرمنده🙏🏻
دیدگاه ها (۳)

کص ننه مادرج.نده تو دیگه کدوم کونیی که برا من کص میگی؟!

کص ننه خرابتسارینا خر کیه اخه

خود خودمم🤌🏻🤌🏻

چرا اینقدر تویی (A) ؟؟؟😂😂😂

بچه که بودم توی فیلم اینا رو میدیدم که باهاشون قفل باز میکرد...

خسته شدم از همه چیز ، از خودکشی ، از الکی خندیدن الکی استیکر...

ارت/دتیز/کلارا/ریونا/اوسی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط