{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

از چت جیپیتی پرسیدم بهترین شمشیر زن های انیمه کدومان؟

از چت جیپیتی پرسیدم بهترین شمشیر زن های انیمه کدومان؟
دیدگاه ها (۱)

محرم و شهادت امام حسین رو به همگان تسلیت میگویم🖤

یکی بیاد پیوی حرف بزنیم چند تا دوست پیدا کنیم در واقع حوصلم...

جری که از چت جی پی تی پرسیدم جلد دومش اسمش شیاد و ماه هستش🌙

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط