به سلیقه هم احترام بذاریم...
به سلیقه هم احترام بذاریم...
کی پاپ هم نوعی موسیقیه و روز به روز هم به طرفدارهاش اضافه میشه، همه مون از موزیک خوشمون میاد البته هرکسی یه سبکی دوست داره.. ما هم کی پاپ دوس داریم و خواهیم داشت لطفا توهین نکنید ... به نظر هم احترام بذارین
I love k-pop ^_^
کی پاپ هم نوعی موسیقیه و روز به روز هم به طرفدارهاش اضافه میشه، همه مون از موزیک خوشمون میاد البته هرکسی یه سبکی دوست داره.. ما هم کی پاپ دوس داریم و خواهیم داشت لطفا توهین نکنید ... به نظر هم احترام بذارین
I love k-pop ^_^
- ۱.۸k
- ۲۸ خرداد ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط