{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

به سلیقه هم احترام بذاریم...

به سلیقه هم احترام بذاریم...
کی پاپ هم نوعی موسیقیه و روز به روز هم به طرفدارهاش اضافه میشه، همه مون از موزیک خوشمون میاد البته هرکسی یه سبکی دوست داره.. ما هم کی پاپ دوس داریم و خواهیم داشت لطفا توهین نکنید ... به نظر هم احترام بذارین
I love k-pop ^_^
دیدگاه ها (۳)

happy 10th anniversary Ss501

ادم خوب قصـــــــــه های مـــن دلـــــتنگـــت شده امـــــــ...

سه قلوهای سونگ ^_^

برج نامسان.... سئول

آموزش نویسندگی بخش ترفند هایی با نام قانون

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط