{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کِسی وِلَــم کَرد کِهــ میگُفتـ همیشِهـ باهامِهــ

کِسی وِلَــم کَرد کِهــ میگُفتـ همیشِهـ باهامِهــ
دیدگاه ها (۱)

من خنده هام خیلی وقته مردن !!

گاهی وقتا حاضرم دنیامو بدم یه بار دیگه بگی هنوزم دوسم داری ....

بارونو و دوس دارم ...هیچوقت نزاشت کسی اشکامو ببینه ...!

خاطرات میمونن !!! ولی سازنده هاش هیچوقت ....

تو ولــم کردی وسط تاریـکی پس نپرس چطوری رسیــدم به روشنایی🌔🚬

مشکـــی همیشهـ خاصـــه🥲ولــــی روی پارس یه چیـــزدیگس.. 😎🤎

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط