{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من خنده هام خیلی وقته مردن !!

من خنده هام خیلی وقته مردن !!
دیدگاه ها (۲)

گاهی وقتا حاضرم دنیامو بدم یه بار دیگه بگی هنوزم دوسم داری ....

کِسی وِلَــم کَرد کِهــ میگُفتـ همیشِهـ باهامِهــ

بارونو و دوس دارم ...هیچوقت نزاشت کسی اشکامو ببینه ...!

خیلی وقته....

شما هم مثل من دلتون برای خنده هاش و صداش تنگ شده؟؟؟ 😢😢😢 به ن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط