گفت: "چه غمگین است، که در "بند" باشی و وزنه ای سنگین، به
گفت: "چه غمگین است، که در "بند" باشی و وزنه ای سنگین، به پاهایت بسته باشند..."
.
گفتم : "و غمگینتر آن است،
که قلب، وزنه باشد،
سینه سلول،
و هر جا روی، زندان کوچکت را با خود ببری"
#حمید_جدیدی
.
گفتم : "و غمگینتر آن است،
که قلب، وزنه باشد،
سینه سلول،
و هر جا روی، زندان کوچکت را با خود ببری"
#حمید_جدیدی
- ۶۵۰
- ۲۰ خرداد ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط