{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خودت رفتی بی معرفت 💔 💔 💔

خودت رفتی بی معرفت 💔 💔 💔
دیدگاه ها (۱)

توبردی تنهام گداشتی آفرین به تودرسایی

هعیییییی

یخ زدم... یخ زدم... کی برگردی بی معرفت... خودت قول دازی تااخ...

بدونت نمیتوم.... درساااااااااااا... اینوبفهممممم 💔 😢

خودت که زودتر رفتی...

به خودت میای میبینی خیلی وقته از خودت رفتی 👑😎👑Alone1405/02/1...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط