ما رنج برده ایم،
ما رنج برده ایم،
ما زخم خورده ایم،
ما تا رسیدن بیمرگی امید،
هر روز مرده ایم !
ما با چراغ کینه، شب را شناختیم،
با اسب سرخ حادثه، تا قلب بی طپش مرگ تاختیم !
ما تا دمیدنِ خورشید زنده ایم!
«ایرج جنتی عطایی»
ما زخم خورده ایم،
ما تا رسیدن بیمرگی امید،
هر روز مرده ایم !
ما با چراغ کینه، شب را شناختیم،
با اسب سرخ حادثه، تا قلب بی طپش مرگ تاختیم !
ما تا دمیدنِ خورشید زنده ایم!
«ایرج جنتی عطایی»
- ۴.۱k
- ۲۱ اسفند ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط