{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چقدر قشنگ نوشته🫠🫠

چقدر قشنگ نوشته🫠🫠
دیدگاه ها (۳)

بقیه فندوما که بک ندارن چکار میکنن؟🌚😔

از عجایب اکسوال بودن🦦

بمیرم برای اس ام که ووکالیست هاش رو از دست داد🌚😔ووکالیست های...

یعنی دلم میخواد برم کل اس ام و رئیس هاش رو آتیش بزنم

قشنگ نوشته...

🖇️ چقدر قشنگ نوشته بود :خوبی های مارا فقط کسانی میبینندکه خو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط