خیلی سخته که توزندگی یک نفر باشی امااون طرف یک نفر دیگه ت
خیلی سخته که توزندگی یک نفر باشی امااون طرف یک نفر دیگه توزندگیش باشه وتو رو بخاطر یک نفر دیگه بخواد واگه نخواستی بتونه راحت بگذره ازت فقط بخاطر اون طرفش واقعا این آدم ته نامردی وهیچوقت ازش نمیگذرم وامیدوارم روزخوش نبینه الهی.
- ۳.۹k
- ۲۸ تیر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط