{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خیلی سخته که توزندگی یک نفر باشی امااون طرف یک نفر دیگه ت

خیلی سخته که توزندگی یک نفر باشی امااون طرف یک نفر دیگه توزندگیش باشه وتو رو بخاطر یک نفر دیگه بخواد واگه نخواستی بتونه راحت بگذره ازت فقط بخاطر اون طرفش واقعا این آدم ته نامردی وهیچوقت ازش نمیگذرم وامیدوارم روزخوش نبینه الهی.
دیدگاه ها (۱)

بله واقعیت

واقعا دلم گرفته ازیک نفر که اینقدادعامیکرد وآخرش درحقم نامرد...

الهیی

خیلی دلم شکسته بخاطرعشقم

#Gentlemans_husband#season_Third#part_372دقیق زمانی بود که د...

𝒑𝒂𝒓𝒕 ⁵ یونگی : باشه عزی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط