{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بچممممم،شیگاراکی گوگولیییی✨

بچممممم،شیگاراکی گوگولیییی✨
برای سناریو از هر کدوم یک سناریو ی جدا می نویسم برای شروع دابی سناریوی اوله که از فردا شروع میشه👍
دیدگاه ها (۰)

وادف....این دیگه چه سمیههههه؟؟؟دراکن بیا زنتو جم کن داداششش

من زندممممممممم ✨ عزیز های دل من قراره یک سناریو از مای هیرو...

سلام

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط