-برای ما تسكينى در كار نيست...
-برای ما تسكينى در كار نيست...
چون در ميان توده هایی
كه مدام رشد می كنند،
لحظه به لحظه تنهاتر می شويم...
-فرانتس کافکا
چون در ميان توده هایی
كه مدام رشد می كنند،
لحظه به لحظه تنهاتر می شويم...
-فرانتس کافکا
- ۵.۰k
- ۲۱ فروردین ۱۴۰۰
دیدگاه ها (۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط